Komentáre
Internetové komunikačné stratégieV marketingovom mixe má Internet najväčší vplyv na komunikáciu. Komunikácia firmy
v prostredí Internetu nadobúda na významnosti, pretože na Internet je pripojená stále väčšia časť svetovej populácie a celý proces je umocnený rýchlym rozvojom informačno-komunikačných technológií (napr. WAP, SMS, PDA, e-mail, Skype, ICQ), zmenami a dynamikou globálneho ekonomického prostredia.
Využitie Internetu v marketingovej komunikácii prináša pre firmu nové možnosti pre vnútrofiremnú komunikáciu, podnikovú kultúru, ako aj pre aktívny kontakt so zákazníkom. Výsledkom je vytvorenie nového komunikačného prostredia a celkové zefektívnenie komunikácie.
v prostredí Internetu nadobúda na významnosti, pretože na Internet je pripojená stále väčšia časť svetovej populácie a celý proces je umocnený rýchlym rozvojom informačno-komunikačných technológií (napr. WAP, SMS, PDA, e-mail, Skype, ICQ), zmenami a dynamikou globálneho ekonomického prostredia.
Využitie Internetu v marketingovej komunikácii prináša pre firmu nové možnosti pre vnútrofiremnú komunikáciu, podnikovú kultúru, ako aj pre aktívny kontakt so zákazníkom. Výsledkom je vytvorenie nového komunikačného prostredia a celkové zefektívnenie komunikácie.