Pracujte / podnikajte efektívne
Ako hovorí nadpis, budem aj ja stručná. Klientom BiznisWeb.sk radíme ako byť úspešný v podnikaní na internete. Majú k dispozícii zoznam rád k SEO, návody k Google AdWords.... denne odpíšeme na stovky mailov.
Celý článok...Teším sa z nových designov :-)
Konečne sme sa dočkali, nové designy sú nasadené na www.biznisweb.sk !!! Ešte máme ďalšie nápady na šablóny, grafik sa teda nenudí. Šablón bude určite viac ako súčasných cca 215.
Celý článok...Nástroje marketingovej komunikácie na Internete
Ak má firma vytvorenú web stránku, môže pokračovať v implementácii internetovej komunikačnej stratégie. Firmy si často myslia, že na propagáciu na Internete stačí mať len web stránku. Ak sa k stránke nedostanú návštevníci, pre firmu nebude žiadnym prínosom.
Celý článok...Internetová reklama
Dobrú web stránku treba na Internete aj spropagovať. Návštevníci na váš web neprídu sami od seba. Celý článok...
Komunikačné kanály
Jednou zo základných výhod Internetu je, že poskytuje používateľom vysokú mieru nezávislosti. Na Internete môže byť propagácia účinnejšia a môže nadväzovať interaktívny dialóg so spotrebiteľom. Firma môže zacieliť reklamné posolstvo na kontext obsahu daného internetového portálu, vytvoriť reklamu, ktorá je v istom okamihu pre spotrebiteľa užitočná a významná. Celý článok...
Komunikačný mix na Internete
je možné sledovať televíziu, počúvať rádio i čítať noviny, realizovať priame marketingové programy, PR (public relations) a využívať nástroje podpory predaja. Prierezovo v sebe internet zahŕňa všetky druhy médií a nástrojov marketingovej komunikácie.
Internetové komunikačné stratégie
v prostredí Internetu nadobúda na významnosti, pretože na Internet je pripojená stále väčšia časť svetovej populácie a celý proces je umocnený rýchlym rozvojom informačno-komunikačných technológií (napr. WAP, SMS, PDA, e-mail, Skype, ICQ), zmenami a dynamikou globálneho ekonomického prostredia.
Využitie Internetu v marketingovej komunikácii prináša pre firmu nové možnosti pre vnútrofiremnú komunikáciu, podnikovú kultúru, ako aj pre aktívny kontakt so zákazníkom. Výsledkom je vytvorenie nového komunikačného prostredia a celkové zefektívnenie komunikácie.
Marketingová komunikácia na Internete - úvod
Komunikácia na Internete je v súčasnosti významným prvkom marketingového mixu. Internet sa postupne stáva kľúčovým komunikačným kanálom pre kontakt so spotrebiteľom, keďže spotrebitelia na Internete trávia čoraz viacej času a sú horšie zasiahnuteľní tradičnými médiami.
Firma by mala vytvoriť konkrétnu koncepciu zaradenia internetovej marketingovej stratégie do firemnej stratégie, definovať možnosti využitia Internetu v podnikaní a stanoviť si jasné a merateľné ciele. Celý článok...